Keluarga Pak Ya Sepahtu

Sepahtu reunion live 2020 adalah satu sitkom yang menampilkan kumpulan pelawak terkenal sepahtu dibarisi oleh jep shuib pak ya dan juga rahim. Mereka dibantu oleh beberapa artis jemputan berlainan bagi setiap minggu bagi menambah seri jalan cerita yang diketengahkan.

Pin By فلسطينية ولي الفخر On مما راق لي Arabic Quotes Quotations Quotes

Sepahtu reunion live 2020 adalah satu sitkom yang menampilkan kumpulan pelawak terkenal sepahtu dibarisi oleh jep shuib pak ya dan juga rahim.

Keluarga pak ya sepahtu. Sepahtu reunion yang bersiaran setiap hari jumaat jam 9 malam di astro warna sememangnya ditunggu oleh setiap peminat sitkom bersahaja kumpulan pelawak tersebut. Sepahtu reunion live 2020 adalah satu sitk0m yang menampilkan kumpulan pelawak terkenal sepahtu dibarisi oleh jep shuib pak ya dan juga rah m. Baru baru ini viral mengenai dakwaan mengatakan pelawak ilya buang atau lebih dikenali sebagai pak ya yang dikatakan telah dihalang daripada terbabit dalam rakaman program sepahtu reunion al puasa yang sepatutnya berlangsung di royal teater shah alam pada ahad lalu.

Sepahtu reunion disiarkan setiap setiap khamis jam 9 00 malam di astro warna 107. Dalam rancangan ini sama seperti musim yang lepas kumpulan sepahtu akan dibantu oleh beberapa artis jemputan berlainan bagi setiap minggu. Sepahtu reunion live 2020 minggu 8 jangan tinggal daku sepahtu reunion kembali lagi dengan musim ke dua.

Dua minggu pak ya tak ada. Mereka dibantu oleh beberapa artis jemputan berlainan bagi setiap minggu bagi menambah seri jalan cerita yang diketengahkan. Mereka dibantu oleh beberapa artis jemputan berlainan bagi setiap minggu bagi menambah seri jalan cerita yang diketengahkan.

Dua minggu pak ya tak ada. Dua minggu pak ya tak ada. Pihak produksi astro kemudiannya telah menerbitkan rancangan popular sepahtu reunion live 2020 yang menampilkan kumpulan pelawak terkenal sepahtu dibarisi oleh jep shuib pak ya dan juga rahim.

Tajuk persembahan pada minggu ke 8 ialah jangan tinggal daku. Untuk minggu ini artis undangan ialah maya karin dan penampilan istimewa ruminah sidek. Sepahtu is back once again for a third season together with jep shuib rahim and pak ya.

Permohanan maaf secara terbuka hal ini berikutan pak ya didakwa telah melakukan lawak menyindir. Sepahtu reunion live 2020 adalah satu sitkom yang menampilkan kumpulan pelawak terkenal sepahtu dibarisi oleh jep shuib pak ya dan juga rahim. Dua minggu pak ya tak ada mereka dibantu oleh selepas berakhirnya program pertandingan lawak maharajalawak mega 2019 mlm pihak astro telah menggantikannya.

Dalam episod pertama dan kedua sepahtu reunion live kelihatan sedikit kosong apabila watak pentingya pak ya tidak muncul. Illya buang bin shaharum dilahirkan pada 15 november 1967 di ulu kinta perak illya atau lebih dikenali sebagai pak ya merupakan seorang pelakon dan pelawak malaysia yang lahir dari sinaran passport kegemilangan sebuah program realiti tv3 yang diadakan pada tahun 1995. Pada ketika itu illya merupakan anggota kumpulan serba salah yang turut dianggotai oleh wahid senario dan hamdan ramli.

Get ready to laugh as they entertain with their most sensational humorous joke in front of live audiences with their mystery guest artiste.

Muslims Dream Travel Makkah Beautiful Mosques

Adib Khalid Sahkan Bakal Nikahi Izara Aishah Tahun Ini Ya Kami Akan Berkahwin Tahun Ini Kata Anak Tiri Kepada Penyanyi Tersohor Negara Datuk Siti Nurhaliza

Pin On My Lmam

Pin On محرم

Rich Man Poor Woman Rich Man Korean Drama Movies Bff Night

Dm For Cheap Promos On Instagram Man I Got Baby Fever Bad Couples2k Family Outfits Family Goals Mommy Goals

Pin On Quran Translation

Pin By Kristina On Vesillya Wedding Decorations Wedding Stage Decorations Ceremony Decorations

Pin On Eid Ul Adha

E1a3a82f12131f4a8922b8dd8e9187a3 Jpg 600 926 Pixels Quran Quotes Learn Quran Islamic Quotes

Https Encrypted Tbn0 Gstatic Com Images Q Tbn And9gcswd Xzfmihdi510dikk5mkec3hdfgfk6gxja Usqp Cau

Crerm 3nxrjkum

Yangyang Nct Yangyang Wayv Nct 127

Lee Dong Wook And Yoo In Na S Relationship Progresses Smoothly On Touch Your Heart Soompi Lee Dong Wook Touching You Yoo In Na Fashion

I Can T Stop Myself From Sharing This Her Expressions Cute Babies Flower Girl Dresses Pretty Baby

Enzo William Recipon

Honey S Baby Cute Asian Guys First Rapper Jinyoung

Find Bakeries Nearby Your Location At Pakcheers En 2020 Diseno De Tienda De Panaderia Interior De Panaderia Decoracion De Panaderia


LihatTutupKomentar