Biodata Jep Sepahtu Pendidikan

Umur 31 tahun 2016 asal kampung melayu jalan sultanah kulai johor. Biodata kumpulan sepahtu maharaja lawak mega 2013.

Plscxjyuk9aoom

2006 2020 pengunduran sementara pasangan.

Biodata jep sepahtu pendidikan. Beliau seorang pelawak yang aktif dalam bidang seni bersama dua orang iaitu rahim dan shuib bergabung bawah satu kumpulan yang diberi nama sepahtu. Pemilik nama penuh shahmira bin muhamad. Universiti tenaga nasional.

Ramai yang google kot. Membawa gelaran pakteh kepada 5 orang anak buahnya pendidikan. Mohd eddy casmady che hussein k.

Biodata nazeera sardi. Mengejutkan sekali perkahwinan ini diadakan secara rahsia tanpa pengetahuan media. Biodata rasmi siapa sari yanti isteri jep sepahtu kahwin lagi.

Jep merupakan bekas anggota kumpulan lawak sepah yang telah menjuarai pertandingan raja lawak musim ketiga pada tahun 2009. Nama penuh muhd nadzri zainal abidin. Mohd nadzri bin zainal.

Mohd nadzri bin zainal abidin atau lebih dikenali sebagai jep sepahtu lahir 9 april 1985 merupakan seorang pelawak pelakon pengacara dan penyampai radio tersohor di malaysia. Anak ke 4 7 orang adik beradik pendidikan. Beliau seorang pelawak yang aktif dalam bidang seni bersama shuib sepahtu bergabung di bawah satu kumpulan yang diberi nama sepahtu.

Mohd nadzri bin zainal abidin jep sepahtu. Anak keempat dari 7 orang adik beradik. Kata kipas susah mati sepah jep sepah.

Sekolah kebangsaan kulai johor. Mohd nadzri bin zainal abidin jep sepahtu. Dikenali sebagai shuib sepahtu.

Betul ke dia kekasih jep sepahtu. Mohd nadzri bin zainal abidin atau lebih dikenali sebagai jep sepahtu merupakan seorang pelawak pelakon dan pengacara tersohor di malaysia. Biodata jep sepah jep sepahtu sepahtu.

Kelahiran parit buntar perak pada 12 september 1984. Biodata jep sepah dah lama nak buat entry ni. Mohd nadzri bin zainal abidin.

Nama pentas jep sepahtu. Biodata dan profile lengkap jep sepahtu. 2014 jep sepahtu k.

Tahniah diucapkan kepada jep sepahtu kerana telah menamatkan zaman bujang dengan sari yanti pada majlis perkahwinan yang berlangsung pada 25 februari 2017 bertempat di dewan mercu mustapha kamal. Unknown 7 june 2012 at 00 29. Anonymous 19 july 2012 at 05 30.

Beliau dilahirkan pada 9 november 1984 di kuala pilah negeri sembilan dan dibesarkan di kuala. Mohd nadzri bin zainal abidin. Pelawak pelakon pengacara dan juruhebah radio yang mula aktif dalam dunia hiburan sejak tahun 2009.

Confirm ke ne. Pelakon baru drama bencita di tv3 nazeera sardi dikatakan sedang hangat digosipkan bercinta dengan jep sepahtu. Perpecahan kumpulan sepah membawa kepada penubuhan kumpulan baharu dinamakan sebagai sepahtu yang turut dianggotai shuib rahim dan ilya pak ya.

Jom kita lihat profile dia. Sekolah kebangsaan kulai johor 1992 1997.

Biodata Pelawak Kamal Kumpulan Chilok Iluminasi

Teka Teki Terjawab Jep Sepahtu Dan Sari Yanti Selamat Bernikah Iluminasi

Belog Kakak Sado Jep Sepahtu

Ges29zjlnoi7mm

Sebelum Mengata Laki Aku Tengok Laki Sendiri Dulu Isteri Rahim Sepahtu Dedah Ada Pihak Cuba Rosakkan Rumah Tangga Hiburan Mstar

Biodata Nazeera Sardi Kekasih Jep Sepahtu Azhan Co

Biodata Dan Latar Belakang Pelawak Jep Sepahtu Iluminasi

Mamat Sepah Tengah Hangat Bercinta Dengan Pelakon Fida Ibrahim Sebarkan Hot

40 Tahun Perginya Bapa Pembangunan Malaysia Mediaterjah

Respon Balas Jep Sepahtu Tentang Tindakan Datuk Seri Wan Azizah

Ini Dia Biodata Sari Yanti Yang Membuatkan Jep Sepahtu Tergiler Giler Pada Sari Yanti Peminat Juga Agak Tergamam Dengan Latar Belakang Nye Reupenye Sari Yanti Ni Sangat Superb Cerita Terhebat

Biodata Dan Foto Izreen Azminda Isteri Ude Wahid Iluminasi

Biodata Siapa Sari Yanti Isteri Jep Sepahtu The Rocket

Biodata Pelakon Sari Yanti Isteri Jep Sepahtu Iluminasi

Setakat Peminat Pelawak Zaman Sekarang Biodata Kumpulan Sepahtu Maharaja Lawak Mega 2013

Biodata Jep Sepahtu Yang Ramai Tidak Tahu Encikshino Com

Ini Dia Biodata Sari Yanti Yang Membuatkan Jep Sepahtu Tergiler Giler Pada Sari Yanti Peminat Juga Agak Tergamam Dengan Latar Belakang Nye Rupeenye Sari Yanti Ni Sangat Superb Orangnya Baru La Viral

Biodata Dan Latar Belakang Pelawak Johan Raja Lawak Iluminasi

Corat Coret Tentang Jep Sepahtu Tentang Jep Sepahtu


LihatTutupKomentar