Sepahtu Reunion 2020 Pelakon Wanita

Sepahtu reunion kini kembali di tahun 2020 membawakan sketsa baru yang akan lebih memberikan anda gelak ketawa di malam anda. Membawakan watak sebagai hawa isteri kepada kamil yang dijayakan jep sepahtu fouziah berkongsi rasa teruja apabila dapat bersama sama sepahtu menghiburkan penonton di rumah.

Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 4 Kembalinya Pak Ya Youtube

Namun disebabkan pandemik kini penonton tidak dibenarkan di lokasi rakaman.

Sepahtu reunion 2020 pelakon wanita. 38 294 likes 229 talking about this. Walaupun team sepahtu memang hebat dan buat alya rasa selesa tapi rasa gugup tu tetap ada. Sepahtu reunion disiarkan setiap setiap khamis jam 9 00 malam di astro warna 107.

Setelah sekian lama tidak beraksi di kaca tv pelakon dan pengacara tinggi lampai datin fouziah gous membuat kemunculan istimewa sebagai artis jemputan di program komedi sepahtu reunion live 2020 khamis lalu. Utama video pmtepikakgee salam muslim chingu drebar gempak spot peraduan program carian mengenai topik sepahtu reunion live 2020 dapatkan berita terkini mengenai sepahtu reunion live 2020 dari gempak masa baru kahwin makan bersila depan tv pun dah happy tapi kenapa bila dah kaya jadi tak bahagia. Sepahtu runion live 2020 episod 1 senarai pelakon.

Rancangan sepahtu reunion live ini merupakan rancangan khas untuk kumpulan mereka di pentas dan di kaca tv. Alya memang tidak ada pengalaman langsung berlakon secara spontan. Mereka masih mengekalkan pelawak yang sama iaitu jep shuib rahim country.

Sepahtu reunion live part 2 2020 minggu 2. Sepahtu reunion live 2020 minggu 1 wali tirai besi sepahtu reunion kembali lagi dengan musim ke dua tajuk persembahan pada minggu 1 ialah wali tirai besi. Biar pun begitu minggu ini rancangan komedi sepahtu reunion memaparkan beberapa pelakon jemputan iaitu ramona zamzam dan afifah nasir.

Sebelum ini program sepahtu reunion dipaparkan secara langsung dengan kehadiran penonton di lokasi rakaman. Itulah yang dirasakan oleh pelakon yang sedang meningkat naik alya iman apabila dijemput menjadi pelakon jemputan dalam rancangan sepahtu reunion live 2020 malam tadi. Miss lawak ialah sebuah program realiti berkonsepkan pertandingan pencarian bakat bagi mengenal pasti pelapis pelawak wanita angkatan baharuyang berpotensi untuk memecahkan dominasi.

Sepahtu reunion live 2020.

Sepahtu Reunion Live 2020 Eksklusif Pakya Is Back Apa Komen Sepahtu Youtube

Sepahtu Reunion Live 2020 Sebenarnya Jep Punca Pakya Hilang Youtube

Pin On Lawak

Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 2 Steady Youtube

Jombaca My

Sepahtu Reunion 2020 Bila Jep Jadi Diva Aa Youtube

Pakya Muncul Balik Dalam Sepahtu Tapi Man Raja Lawak Pula Menitis Air Mata Erin Sakura

Sepahtu Reunion Al Puasa 2020 Minggu 1 Berdekah Youtube

Azira Shafinaz De Fam Di Instagram Thank You For Having Me Marcjacobs In 2020 Leather Tights Beutiful Girls Beautiful Hijab

Jep Terkejut Sari Jadi Pelakon Tambahan Tahun Lalu Sepahtu Reunion 2020 Youtube

Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 7 Peluang Kedua

Sepahtu Reunion Live 2020 Jep Jawab Persoalan Di Mana Pakya Youtube

Episod Terbaru Sepahtu Reunion Tengok Lawak Macam Ni Teringat Cerita P Ramlee

Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 7 Cik B Datang Youtube

Ramona Zamzam Dalam Sepahtu Reunion Tak Boleh Tahan Gelak Habis Keluar Semua

Good Job Isya Tak Gelak Walau Apa Pun Dug4an Yang Mendatang Berita Kopak Media

Video Pengsan Lepas Penat Berlari Rupanya Aksi Pelajar Ini Buat Ramai Geram In 2020

Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 6 Penuh Aksi Stunt Youtube

Sepahtu Reunion Live 2020 Minggu 5 Ada Azira Semua Tak Senang Duduk Youtube


LihatTutupKomentar