Pak Ya Sepahtu Umur

Get ready to laugh as they entertain with their most sensational humorous joke in front of live audiences with their mystery guest artiste. Tapi ohmedia husnuzon je mungkin pak ya kurang sihat maklumlah beliau pun umur dah lanjut.

Saya Masih Mampu Bekerja Pak Ya Akui Hidap Penyakit Kencing Manis Dan Jantung Tersumbat Hiburan Mstar

I give my own voice commentary and op.

Pak ya sepahtu umur. Terbaru pak ya masih lagi menantikan keputusan daripada pihak astro sama ada dia dibenarkan beraksi di program sitkom sepahtu reunion live 2020 atau tidak. Beliau merupakan bekas ahli kumpulan senario yang kini menganggotai kumpulan lawak nombor satu negara sepahtu. Saya mohon kepada anak anak selangor tegur kerajaan negeri.

Selain itu saya juga sibuk mempersiapkan beberapa persediaan lain seperti perniagaan dan sebagainya. Permohanan maaf secara terbuka hal ini berikutan pak ya didakwa telah melakukan lawak menyindir. Pada ketika itu illya merupakan anggota kumpulan serba salah yang turut dianggotai oleh wahid senario dan hamdan ramli.

Untuk episod pertama ohmedia tertanya tanya juga mana pak ya. Baru baru ini viral mengenai dakwaan mengatakan pelawak ilya buang atau lebih dikenali sebagai pak ya yang dikatakan telah dihalang daripada terbabit dalam rakaman program sepahtu reunion al puasa yang sepatutnya berlangsung di royal teater shah alam pada ahad lalu. Shahrol shiro pecah rahsia dedah pakya sepah reunion live kena gam lepas sindir kerajaan pakatan harapan ph air teruk.

Semalam pun beliau takda. Pemilik nama penuh illya buang shaharom. Sepahtu reunion yang bersiaran setiap hari jumaat jam 9 malam di astro warna sememangnya ditunggu oleh setiap peminat sitkom bersahaja kumpulan pelawak tersebut.

Lahir di ulu kinta perak pada tahun 1967. Dikenali dengan nama pentasnya ilya dan pak ya. Pak ya mesti dibenarkan beraksi pada sepahtu reunion live dan juga apa apa yang berkait dengan bidang nya dalam negeri selangor.

Pernah menganggotai kumpulan sepah sebelum kemudiannya beralih sebagai ahli sepahtu apabila kumpulan lawak itu akhirnya berpecah. Bukan itu sahaja namany. Pak ya tu ada anak bini nak bagi makan jangan berlaku kejam hingga jejaskan mata pencarian orang.

Antara drama dibintanginya seperti bujang sepah lalalitampom tok ketua biar betul bendul sepahtu. Illya buang bin shaharum dilahirkan pada 15 november 1967 di ulu kinta perak illya atau lebih dikenali sebagai pak ya merupakan seorang pelakon dan pelawak malaysia yang lahir dari sinaran passport kegemilangan sebuah program realiti tv3 yang diadakan pada tahun 1995. Dalam episod pertama dan kedua sepahtu reunion live kelihatan sedikit kosong apabila watak pentingya pak ya tidak muncul.

Angan tak sudah jin sudin dan mail sudin sambut ramadan. Tapi kalau korang perasan kan sejak sepahtu reunion live ni ditayang sejak dua minggu lepas terdapat kekurangan pada sitkom ni iaitu ketiadaan pak ya. Sepahtu is back once again for a third season together with jep shuib rahim and pak ya.

Kini berusia 52 tahun.

Pakya Sepahtu Jamming Studio Posts Facebook

Ph Air Punya Hal Ilya Ropie Dakwa Dilarang Buat Persembahan Di Shah Alam Hiburan Mstar

Sebak Welcome Back Kemunculan Semula Pak Ya Di Sepahtu Reunion Raih Sorakan Penonton Gamat Satu Dewan Media Hiburan

Apa Dah Jadi Pak Ya Dilar4ng Membuat Kemunculan 2 Episod Sepahtu Reunion Live Trending Media

Page 145 Yoy Network

Nabil Ahmad Tampil Buka Mulut Isu Pak Ya Digam Buat Persembahan Sepahtu Reunion Live Youtube

Abam Bocey Simpati Pak Ya Disekat Muncul Live Sepahtu Reunion

Pak Ya Disekat Dari Program Sepahtu Reunion Live Sehingga Rakaman Khas Puasa Terpaksa Ditangguhkan Seriuslah Oh Media

Isteri Kami Belum Pernah Tertukar Suami Ramai Tak Tahu Pakya Sepahtu Rupanya Ada Kembar Seiras Lepat Pisang

Biodata Pelawak Ilya Buang Pak Ya Sepahtu Iluminasi

Biodata Dan Latar Belakang Pelawak Jep Sepahtu Iluminasi

Mbsa Terima Permohonan Maaf Lulus Permit Hiburan Pak Ya Patuhi Syarat Syarat Dan Tidak Sentuh Sensitiviti Hiburan Mstar

Pak Ya Sah Kena Gam Sebab Lawak Sindir Kerajaan Di Final Mlm News Tel

Saya Rasa Takda Harapan Untuk Kembali Aktif Ilya Disahkan Hidapi Penyakit Jantung News Tel

Kel1bat Tiada Dalam Sepahtu Reunion Pak Ya Dig M Keluar Tv Sebab Slndir Kerajaan Lepat Pisang

Benda Tak Jangka Reaksi Jep Tergamam Bila Azwan Ali Muncul Di Sepahtu Reunion Live Cuit Hati Penonton Info Meecks

Oh Media Mesti Ramai Tak Tahu Yang Ilya Senario Atau Facebook

Pak Ya Disekat Dari Program Sepahtu Reunion Live Sehingga Rakaman Khas Puasa Terpaksa Ditangguhkan Seriuslah News Video Viral

Ropie Cecupak Dan Isteri


LihatTutupKomentar