Shuib Sepahtu Bubblebee

Sehubungan itu kami mengambil keputusan untuk menamatkan usaha sama dengan kesemua rakan usaha sama yang menguruskan empat cawangan berikut. Shuib sepahtu merupakan salah seorang ahli lembaga pengarah syarikat bubblebee sdn.

Is Bubble Bee Related To The Macau Scam Sharnaaz Ahmad Sheds Light Hype Malaysia

Doakan perniagaan bubblebee kami terus maju dan memberi manfaat kepada semua orang katanya.

Shuib sepahtu bubblebee. Bhd yang dipanggil sprm untuk memberi keterangan berkaitan pengubahan wang haram. Sharnaaz ahmad was quick to respond to netizens who have been urging people to boycott the bubble bee franchise which was founded by popular comedian shuib sepahtu. Saya anggap ini satu cabaran dan dugaan dalam perniagaan.

Doakan perniagaan bubblebee kami terus maju dan memberi manfaat pada semua orang demikian hantaran ditulis pelawak shuib sepahtu di instagram beliau selepas dipanggil sprm untuk memberi keterangan berhubung isu penggubahan wang hram dan macau scam. Shuib minta bantuan shuib channel shuib dan sharnaaz shuib dan siti sarah shuib sepahtu shuib nyanyi shuib minta maaf shuib kena kecam shui. Menurut shuib dia menganggap apa yang berlaku sebagai satu cabaran dalam menjalankan perniagaan.

165 1k followers 252 following 309 posts see instagram photos and videos from bubblebee malaysia by shuib bubblebeemalaysia hq. For context shuib and his wife siti sarah was recently called by the macc to aid an investigation involving money laundering linked to the macau scam. In berita panas shuib sepahtu trending viral bubblebee terpaksa tutup 4 cawangan reputasi terjejas setelah disiasat sprm susulan siasatan suruhanjaya pencegah rasuah malaysia sprm syarikat pengeluaran air minuman bubblebee sdn bhd menamatkan usahasama di empat cawangan yang terkait dengan siasatan berhubung pengubahan wang haram.

Pasangan selebriti tanahair shuib sepahtu dan siti sarah yang berperanan dalam bidang pemasaran menjadikan bubblebee kini bukan sahaja minuman malah jenama perniagaan yang dikenali ramai dan menarik ramai pengusaha untuk menjadi rakan kongsi atau francais. Untuk rekod bubblebee mempunyai 17 cawangan di seluruh negara. 11 cawangan merupakan milik penuh bubblebee bersama shuib sepahtu dan siti sarah manakala enam cawangan lagi dibuka secara usahasama.

Bubblebee ampang bubblebee senawang bubblebee sentul dan bubblebee sungai buloh.

Shuib Sepahtu Bubblebeemalaysia Hq Facebook

Bubblebee Bangi Home Facebook

Facebook

Facebook

Facebook

Shuib Sepahtu Buka Kedai Bubble Bee Youtube

Review Memang Sedap Gila Air Bubblebee Shuib Sepahtu Ni Korang Memang Wajib Kene Try Youtube

Shuib Sepahtu My Official Name Is Bubble Bee Bubblebeemalaysia Official Bubblebee Bobbatea Honey Madu Facebook

Facebook

60 Random Bubble Bee Golden Series Conspiracy Shuib Sepahtu Youtube

Review Bubblebee Shuib Manis Teruk Youtube

Bubble Bee Golden Honey Icecream Brownies Chocolate Ice Youtube

Bubble Bee S Boba Is The Bee S Knees For Foodies Beep Food Delivery App Blog

Shuib Sepahtu Kalau Takut Di Serang Craving Jgn Berani2 Facebook

Shuib Sepahtu Besok Soft Opening Gais Bubble Bee Shah Facebook

Shuib Sepahtu Harga Boleh Dengar Gais Insyaallah Facebook

Boba Archives Beep Food Delivery App Blog

Zl9cpwcn9twz M

Bubble Bee Shuib Sepahtu Outlet Bangi Sentral Youtube


LihatTutupKomentar